Nama Siti Nor hidayu bt Mr Sherzada, tinggal di Semenyih, Selangor dan telah mempunyai 3 orang anak.
Sebelum menyertai ToneExcel ini, saya bekerja sebagai SalesGirl di kedai perabut didalam Tesco Semenyih dengan gaji RM850 sebulan selama setahun lebih.

Pada 8/12/2013 (lebih kurang 1 tahun 6 bulan) saya mula menjadi pengguna simkad ToneExcel dan dalam masa yang sama mula mempromosikan bisnes ToneExcel kepada orang lain. Promosi saya pula banyak menggunakan facebook saje.
Saya masih ingat komisyen pertama saya menjalankan bisnes ini adalah sebanyak RM80.10 (Lapan puluh ringgit sepuluh sen sahaja). Kalau nak dibandingkan dengan gaji saya sebagai SalesGirl iaitu RM850, memanglah jauh panggang dari api. Tetapi selepas hanya 1 tahun 6 bulan, komisyen yang saya dapat setiap bulan sudah melebihi RM5,000 (Lebih lima ribu ringgit setiap bulan).

Dahulu, sebelum menjalankan bisnes ToneExcel ini, nak berbelanja, perlu berjimat sana sini, tapi sekarang, nak apa saje insya Allah dapat. Dulu masa bersama kedai perabut lebih lama masa bersama suami, tapi sekarang, masa 24 jam bersama anak dan suami, bebas nak kemana saja, xde terikat dengan masa lagi. Dahulu ada hutang, sekarang dah xde hutang, alhamdulillah.

Dengan komisyen dari toneexcel ini, saya dapat belikan smartphone untuk diri sendiri dan suami. Saya dapat beli barang kemas, alhamdulillah permintaan anak2 dapat saya tunaikan seperti basikal, tab, mainan dll.

Nasihat sy kepada rakan2 yg blum join tone Excel... Jika anda nk bebas dari masalah kewangan anda buat lah bisnes tone Excel... PASTI kehidupan anda akan berubah 100%, insya Allah... Join skrg Jgn tggu lagi...

Terima kasih
Hidayu SherZada

credit: Hasil100FB

Nak Mula atau Pertanyaan:
SMS/Whatapps ke 011- 3188 8815
SMS/Whatapps ke 011- 3188 8815
SMS/Whatapps ke 011- 3188 8815

Saya akan repond dengan segera!