Saya adalah Nazrul Hisyam Bin Mohd Ali dan lebih dikenali dengan panggilan Nazrul Ali. Saya berasal dari Kota Bharu Kelantan dan kini berumur 36 tahun. Saya telah berumahtangga dan kini mempunyai 3 orang anak. Isteri saya berasal di Bau Sarawak dan sekarang kami menetap di Kuching Sarawak.

Saya adalah kakitangan kerajaan dan bekerja di sektor awam selama 10 tahun. Sekarang ini saya masih bekerja dan berpendapatan asas RM4,000 lebih sebulan. Walaupun pendapatan saya ini boleh dikatakan selesa untuk menyara kehidupan keluarga tapi ia bukanlah jaminan untuk saya dapat kehidupan yang lebih selesa di zaman yang kos sara hidup tinggi.

Di atas kesedaran tersebut, saya mula mencari jalan untuk tambah pendapatan kerana saya mempunyai azam tidak mahu usik duit gaji saya dan saya ingin gunakan pendapatan kedua untuk berbelanja.

Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT pada bulan Jun 2012 saya telah menjumpai program PAKAI HANDPHONE DAPAT DUIT dari Tone Excel. Tanpa berfikir panjang kerana kos penyertaan adalah murah (RM80 sahaja pada masa itu) saya telah sertai program Tone Excel ini. Saya telah membuat keputusan untuk mengekalkan nombor sama kepada talian Tone Excel.

Betul ke simkad Tone Excel ini membayar pengguna? Inilah persoalan pertama yang bermain di minda! Alhamdulillah ia benar-benar berlaku dan pada bulan pertama saya dibayar Komisyen langsung ke akaun bank hampir RM60.

WoW! Sungguh menakjubkan! Dulu pakai handphone habis duit! Kini pakai handphone DAPAT DUIT!

Dalam tak sedar, kini sudah hampir 3 tahun saya menggunakan talian simkad BERKOMISYEN Tone Excel ini. Setiap bulan TANPA GAGAL Tone Excel membayar komisyen saya setiap bulan.

Alhamdulillah pendapatan terkini saya sudah hampir RM20K setiap bulan. Jika anda terkejut! Saya lagi terkejut! Bayangkan dengan pakai handphone sahaja boleh dapat duit yang banyak dan mengalahkan pendapatan orang makan gaji! Jika anda ingin pendapatan RM20K sebulan di sektor awam, anda perlulah usaha keras mencapai jawatan tertinggi di sektor tersebut. Mungkin anda akan raih pendapatan tersebut tetapi mungkin pada umur hampir 60 tahun! Jika ada pilihan untuk kita menikmati pendapatan besar pada usia masih muda maka inilah jalannya! Gunalah simkad BERKOMISYEN Tone Excel.

Sepanjang hampir 3 tahun ini, perkara GILA yang tidak terfikir dalam fikiran saya yang telah saya lakukan ialah saya telah menghadiahkan diri saya sebuah kereta PEUGEOT 208 dengan beli secara tunai! Saya juga berjaya selesaikan hutang dari Bank Rakyat lebih awal. Selain itu banyak lagilah harta-harta lain yang saya beli secara tunai yang berharga ribu-ribu ke atas.

Di atas perkongsian di atas ia bukanlah maksud saya untuk tunjuk riak cuma saya ingin bertanya kepada anda kenapa masih pakai simkad yang habis duit poket anda? Dan kenapa tidak bertukar kepada simkad BERKOMISYEN Tone Excel?

Kita berhak tentukan hidup kita, kita punyai niat dan keinginan masing2!

Jika diberi pilihan mudah iaitu tukar simkad pun anda tidak boleh lakukan, apatah lagi perkara yang berat!

Sekian sahaja Testimoni saya kali ini.

Nazrul Ali
Branch Tone Excel Kuching
credit: Hasil100FB

Nak Mula atau Pertanyaan:
SMS/Whatapps ke 011- 3188 8815
SMS/Whatapps ke 011- 3188 8815
SMS/Whatapps ke 011- 3188 8815

Saya akan repond dengan segera!