"..saya dedahkan kepada anda bagaimana saya sendiri buat bisnes TONE EXCEL ni secara AUTOPILOT je..tak susah-susah nak cari orang.."

Saya tahu ramai yang apabila dah mendaftar dengan Tone Excel akan terpinga-pinga nak cari downline atau pelanggan. Teknik yang saya jumpa ni sangat sesuai kepada mereka yang tak pandai menaja. 

Kepada yang masih tak kenal Tone Excel ni apa, sila klik sini untuk maklumat lanjut.

Kelebihan teknik ni:

1. Sesuai kepada mereka yang tiada pengalaman meniaga dan tidak pandai menaja
2. System dan fungsi autopilot ni boleh diguna oleh ahli lama dan ahli baru Tone Excel
3. Sesuai kepada mereka yang tiada masa nak menaja
4. Hanya perlu setting sekali sebulan je
5. Anda akan dapat limpahan downline hasil dari fungsi autopilot dan system autodownline 

Anda hanya perlu buat dua langkah mudah ini untuk automasikan bisnes Tone Excel anda.


Langkah 1

Dapatkan SYSTEM PASS UP yang boleh membantu anda mendapatkan lebih ramai downline secara automatik. Anda akan dapat downline yang bertambah-tambah daripada downline anda. Hebatkan.

Sistem automatik ‘Auto Network’ ini memerlukan anda menaja 4 tajaan baru sahaja. Nak lebih cepat kaya taja lebih haha..

Dalam sistem Pass Up ni tajaan VIP pertama, ke-3, ke-5 dan seterusnya sehingga infinity semua anda yang dapat. Cuma tajaan VIP ke-2 dan ke-4 akan di berikan kepada Penaja anda.

Pasti ada yang berkata macam ni rugilah sebab dah penat-penat cari prospek akhirnya dua downline anda Penaja atas yang dapat. Anda tak nampak sebenarnya apa yang saya nampak kerana perkara yang sama akan berlaku pada semua tajaan-tajaan dibawah anda. 

Setiap downline anda iaitu downline pertama, ketiga, kelima dan seterusnya sehingga infinity akan PASS UP dua downline mereka kepada anda. Jadi anda cuma hilang 2 downline sahaja tapi anda akan dapat downline dan bonus tajaan PASS UP dari semua downline anda yang lain.

Katakan begini anda dapat 10 downline harini maka anda akan dapat 20 downline percuma daripada downline anda nanti. Kemudian 20 downline tadi akan berikan anda 40 downline pula kepada anda dan begitu la seterusnya. Hebat kan.

Saya suka system pass up ni kerana bantu dapatkan ramai direct downline pada Level 1. Otai dalam Tone Excel kata jika nak berjaya dalam Tone Excel ni penuhkan downline Level 1 banyak-banyak. Sebab tu la system pass up ni memang cun tau.

Inilah kelebihan sistem Pass Up yang ramai orang tak nampak. Kerja sekali tapi dapat tajaan PERCUMA dan bonus tajaan pass up sampai bila-bila selagi tajaan bawah kita bergerak.

Cara nak bergerak tu akan saya ajarkan bagaimana pula nak automasikannya yang digabung dengan system ini.

Daftar System Pass Up Dahulu - > KLIK SINI!
Daftar System Pass Up Dahulu - > KLIK SINI!
Daftar System Pass Up Dahulu - > KLIK SINI!

Setelah mendaftar sila buat dua perkara ni:

1. Upgrade system anda kepada VIP agar anda boleh mula mendapat limpahan downline
2. Beli simkad Tone Excel melalui web tersebut supaya anda mendapat komisen ribuan ringgit pasif dari downline anda

Langkah 2

Kita akan automasikan bisnes kita ini dengan menggunakan Facebook dan tool yang saya suka guna ni. Saya buat dua atau lebih akaun Facebook baru dan add seramai mungkin rakan dari masa ke masa. Jika nak guna Facebook asal anda pun ok cuma saya jenis yang tak suka campur adukkan Facebook personal dengan bisnes. Lebih suka rakan-rakan saya tak tau saya buat bisnes apa haha..bergantung kepada anda ya.

Kemudian join group Facebook yang ada dalam senarai ini. Hampir seribu group iklan yang anda boleh iklankan Tone Excel anda nanti untuk mendapat ramai tajaan dengan mudah.

DOWNLOAD SENARAI GROUP IKLAN KLIK SINI!

Sila ikut peraturan group sebelum beriklan ya. Ada group kita boleh letakkan iklan tanpa perlu approval. Fokus kepada group ini sahaja ya. Add 10 group dalam 5-10minit ya, jangan banyak sekali gus untuk mengelak kena block sementara.

Ada banyak lagi group iklan lain yang boleh anda join yang tidak disenaraikan dalam list tu. Kita hanya perlu beriklan di group Facebook sahaja. Gabungkan dengan system pass up dan tool Facebook maka hanya perlu setting sebulan sekali je.

Tapi untung beribu sebulan takkan tak nak kan huhu..

Baik sekarang anda langgan servis autopost iklan ni. Nanti akan ditunjukkan macam mana nak buat bisnes Tone Excel anda jadi autopilot. Tinggal nak cek duit masuk tiap bulan je..

Semua setting ni saya buat sekali je lepas tu tinggalkan. Jika perlu monitor saya akan tengok atau edit ayat iklan jika ada ayat iklan power yang baru. Mula-mulanya je nampak susah tapi bila dah buat dua step mudah atas tu kerja setiap bulan jadi mudah dah. Cuma pastikan tool Facebook kita guna tu kekal aktif. Renew bila perlu.

Nak ada extra duit kena ada extra usaha, saya dah dedahkan cara mudah nak buat duit dengan Tone Excel. Jika yang mudah ni pun malas nak buat, duit pun malas nak jenguk kita tau. Nanti dah ada komisen tu jangan lupa sedekah ye moga komisen semakin bertambah.

Saya tahu mungkin ada yang tak pandai nak setting semua ni. Saya akan bantu anda dari A-Z insyaAllah. Asalkan anda tak jemu nak belajar saya pun akan berusaha bantu sedaya mungkin. Untuk pertanyaan atau ingin saya bantu wasap saya kat nombor dibawah ni ya. Saya akan bantu mana yang mampu k.

Nak Mula atau Pertanyaan:
SMS/Whatapps ke  011- 3188 8815
SMS/Whatapps ke  011- 3188 8815
SMS/Whatapps ke  011- 3188 8815


Kami akan respond dengan segera!