"..abang ni buat kurang 3 Tahun dapat RM11,000 setiap bulan.."


Nama saya Muhammad Yusuf Khalil. .umur 33 tahun..Saya bekerja di sebuah syarikat kewangan..sebagai seorg kerani. Selama hampir 15 tahun. Bekerja di bank islam. Gaji sekitar RM2700 setiap bln. Saya memyertai toneexcel pada 18hb januari 2013. Hari Jumaat.

Menyertai kerana masalah kewangan..byk hutang hutang dan kos pengankutan pergi balik kerja..dari bandar seri jempol ke kuala pilah. Lebih kurang 90 km pergi balik. Kos minyak waktu RM350 setiap bln.

Gaji bln pertama dalam bisnes Tone excel rm25.40 Waktu nie rasa sedih sgt. Kenapa sikit.?  Duit minyak cari prospek pun x cover..Bln kedua. Rm168. Sekarang utk 1 akaun sahaja sudah 4 angka. Saya ada 3 akaun. Akaun pertama punya gaji..

Setelah hampir 2 tahun 5 bln dlm toneexcel..pendapatan utk ketiga tiga akaun di campurkan sekitar RM11,000.00

Salah satu bukti penerimaan komisyen bulanan dari salah satu handphone yang memberikan hasil setiap bulan.

Dulu..ini pengalaman saya...saya hanya ada sebiji kereta kancil NAY 690. Jika balik ke kg. anak saya tidur di bahagian depan, tempat letak kaki..x muat tuan..isteri dan anak ketiga waktu masih menyusu duduk di belakang..anak pertama dan kedua..kongsi sit duduk di depan..jika salah seorg nak tido...mereka tido di lantai kaki...menangis tuan..sampai bila saya nak mcm nie.

Pernah pecah duit tabung anak utk buat duit minyak pergi kerja...hampir setiap bulan tuan..anak tanya..kenapa pecahkan.?  Saya ckp..ayah nak simpan dlm bank...itulah alasan saya setiap bln, Sedih tuan...kalau di ingatkan..menangis sebaldi air mata nie...

Skrg..alhamdulillah. .saya dah ada kereta baru..kereta alza..saya panggil alpard..mudah mudahan...suka anak anak saya..dlm nya ada tv.

Kereta baru kami yang dibeli dari 100% hasil komisyen toneexcel.

Anak anak dan isteri pun suka..setiap kali gaji toneexcel bawa mereka pergi jln jln..x pernah rasa x cukup..alhamdulillah dpt bantu adik beradik yg lain. Dpt besarkan rumah mak dan ayah...

Gambar saya menerima anugerah umrah percuma dari ToneExcel, dah la tiap2 dapat duit, gi umrah juga diberi percuma. Sangat rugi kalau tuan2 tak join.

Nasihat saya bagi mereka yg belum join toneexcel..sertai segera..ini peluang yg kita tak akan jumpa di mana mana. Modalnya sgt murah..anda bukan tukar hp..hanya tukar otak nya sahaja...rugi jika anda x nak buat perniagaan ini.

Kesannya sgt luar biasa. Anda kata anda jimat..betul lah tu....tapi ingat..ekojomi x pernah mengenal jimat anda...x pernah mengenal duit saving anda..x pernah mengenal siapa anda..jadi anda perlu bersedia menerima apa jua keadaan yg akan dtg terhadap keluarga anda.

Saya bekerja di kaunter 8 jam sehari..x dpt nak promosi benda nie..saya x pandai internet..website itu ini..saya hanya buat secara OFFLINE..ada masa jumpa kwn kwn cerita..jumpa org saya x kenal pun citer..siapa sahaja mesti cerita. Bermula dgn anda lah langkah pertama nya..jika anda malas...malas juga lah rezeki nak dtg. Usaha sahaja..ini perniagaan kita sendiri..jadi majukan ia.



Tapi sekrg dah ada website hasil100fb...kerja kita promosi saje website ni... kerja makin mudah.. nak taja orang tak perlu penat2 gi jumpa orang sana sini, promosi web ni saje.
Klau saya yg tak tahu internet ni dulu pun boleh buat dan belajr promosi dgn web replika...saya yakin semua org boleh berjaya.


Muhammad yusuf khalil.
Rembau, Negeri Sembilan

Nak Mula atau Pertanyaan:
SMS/Whatapps ke 011- 3188 8815
SMS/Whatapps ke 011- 3188 8815
SMS/Whatapps ke 011- 3188 8815

Saya akan repond dengan segera!