..Anda nak tak dibayar RM20 hanya bercerita?!"

Memang seronokan apabila kita dibayar RM20 untuk bercerita. Lebih menarik lagi RM20 setiap seorang yang dapat menerima cerita anda. Siapalah yang nak bayar kita dengan bercakap sahaja kan. Tapi itulah uniknya perniagaan TONE EXCEL ini dimana pihak syarikat akan membayar kita untuk bercerita. Pendengar yang berminat nak ubah hidup seperti anda dan mereka daftar maka anda pun akan dapat komisyennya.

Lebih seronok lagi apabila tiada had untuk anda mendapat RM20 bagi setiap mereka yang mendaftar selepas mendengar celoteh anda. Nak dapat RM1000, RM10,000 boleh je tiada siapa nak halang.

Secara purata sebulan 50+ pelanggan untuk membeli produk ini daripada selepas dengar anda bercerita di LUBUK yang kami dedahkan, dengan ni je anda dah boleh untung RM1000+

Percaya atau tidak, pada saat artikel ni di tulis sudah lebih 1 Juta yang mendaftar dengan TONE EXCEL. Ini bermakna sudah ramai yang mula nampak peluang untuk mengubah hidup dengan TONE EXCEL. Peluang untuk kita masih banyak lagi sebabnya masih ada 40 Juta lagi mereka yang boleh menjadi pelanggan anda. Nak berjaya tak dapat tunggu, kena buat dan lihat hasil.

Anda tak tahu bagaimana nak mula bercerita? Jangan risau segala skrip, ayat cerita dan bimbingan akan kami berikan kepada anda. Asalkan mahu berjaya dan nak cuba gaya menjual mudah kami ni. Jom mula berceloteh.


Nak Mula atau Pertanyaan:
SMS/Whatapps ke 011- 3188 8815
SMS/Whatapps ke 011- 3188 8815
SMS/Whatapps ke 011- 3188 8815